Tjäna pengar till klassen eller laget och välj bland flera färger.
Bra förtjänst. Populära. Lättsålda.

Så här går det till att sälja ljus med Föreningsljuset

Hos oss kan ni tjäna upp till 75 kr per Ask och sälja dom mest hälsosamma ljus som finns på marknaden, då alla våra ljus är svanenmärkta. Ett riktigt bra riktmärke för kvalite’ , miljö och hållbarhet. Ljusen varken rinner eller ryker och håller en utmärkt kvalité.
Ni behåller alltid 50 % på allt ni säljer och behöver aldrig lägga ut pengar i förväg. Sälj först och betala sen.
Vi har också fria frakter och returer.

Beställ ljus och sälj direkt

1
Ingen risk
Beställ den mängd antal ljus som er skolklass eller förening önskar att sälja.

Sedan skickar vi beställningen till er på överenskommen dag och tid, tillsammans med råd, tips, försäljningsargument och information till de föreningsmedlemmar eller skolelever som ska sälja ljusen.
2
Hög provision
Dela ut ljusaskarna till de som kommer att vara med att sälja i gruppen och kom igång direkt.

En fördel med detta är att gruppen slipper att först gå runt och ta upp beställningar, för att sedan återkomma med leverans och betalning. Istället gör ni allt på en gång. Sälj. Ta betalt. klart.

Sälj till familjen,släkten,arbetsplatser, grannar etc.
3
Leverera ljusen, ta betalt av kunderna, betala oss och behåll er förtjänst.

Ni betalar endast för det ni har sålt inom 40 dagar och har full returrätt på transportkartonger som inte öppnats.

Sälj ljus med försäljningskataloger och beställ sedan

1
Skriv ut säljkataloger här på sidan under Säljstöd. Dela sedan ut 1-2 st till varje säljare, föreslår vi. En att ha med sig, och en att lämna på en närståendes arbetsplats som exempel. Vänligen maila till [email protected] och meddela att ni kommer att ta upp beställningar och återkomma senare.
2
Sälj ljusen till släkt, vänner , grannar och på arbetsplatser. Ett bra tips för att lyckas sälja extra många ljusaskar är att ta hjälp av någon eller några ni känner.Tex att låta vänner ta med sig broschyren till jobbet, eller att ni ber att få komma dit och ta upp beställningar. Gör en sammanställning på vad ni har sålt och gör en beställning till oss.
3
Leverera ljusen till era kunder, ta betalt, betala oss och behåll eran vinst. 50 % av eran försäljning. Vi ger er 40 dagars betalningsvillkor och full returrätt på alla obrutna transportkartonger. Ni betalar enbart för de ljus ni har sålt.

TJÄNA PENGAR TILL KLASSEN, FÖRENINGEN ELLER LAGET

Ni behåller hela 50 % på allt ni säljer och tar ingen risk.
Ni lägger aldrig ut några pengar.
Kronljusen är tillverkade i 100 % stearin och brinner
med en stor och klar låga
Både ljusen och förpackningen är miljövänliga och svanenmärkta.

Se hur mycket ni kan tjäna

Ni kan tjäna
0 kr

Svenska populära stearinljus passar året om